אתר הקניות הישראלי “זה זול” עלה לאוויר ומציע שלל של קטגוריות בתחומים שונים , במחירים זולים במיוחד ובנוסף משלוח חינם על כלל המוצרים באתר. אם גם לכם נמאס לשלם יקר על קניות שונות באינטרנט , החל ממתנות לילדים , או סתם כי בא לכם להתפנק בבגדים חדשים – ללא ספק לאתר זה זול יש מענה מעולה עבורכם.

האתר מציע מגוון קטגוריות כגון: מוצרים לבית ולגן , מוצרים לבישול ואפייה , מתנות וצעצועים לילדים , מגוון אביזרים לגברים , מגוון אביזרים לנשים ורשימה נמשכת. מגוון הקטגוריות באתר מאפשר לו להיות One Stop Shop ומעניק לכם הגולשים את האפשרות לרכוש את כל מה שאתם צריכים במקום אחד והכי חשוב במחיר זול!

יש כאן הכול וזה זול

האתר מציע בנוסף למחירים הזולים , על חלק מן המוצרים הנחת כמות. מה זה בעצם אומר ? זה אומר שבמידה ואתם בוחרים לרכוש למשל יחידה אחת או 3 יחידות מן המוצר תשלמו X מחיר אך במידה ותחליטו לרכוש 4 יחידות 5 יחידות תשלמו מחיר Y שהוא לרוב משמעותית זול יותר מהמחיר הזול גם ככה. ללא ספק מדובר בפיצ’ר מדליק שמוסיף לחווית הקניה.

כמו כן האתר מפעיל מערכת מועדון לקוחות VIP ומערכת צבירת נקודות על פעילות באתר , המקנה לכם את האפשרות להשתמש בנקודות שצברתם כהנחה בשקלים – כן כן , לא באחוזים. למשל צברתם 100 נקודות , תוכלו לממש את כולם או חלק מהם כדי לקבל הנחה של X שקלים בעגלה שלכם – בהחלט שווה!

לסיכום ללא ספק נראה שהאתר זה זול בא לספק לגולשים חווית קנייה ובעיקר חווית גלישה מהנה במיוחד שכוללת את כל מה שצריך במקום אחד. לצוות האתר קיים שירות ותמיכה מסביב לשעון , עם מערכת קריאות המאפשרת לכם לשלוח במספר קליקים בודדים כרטיס תמיכה ולקבל מענה עד 60 דקות לכל היותר. כמו כן באתר קיים צ’אט אונליין המאפשר לדבר עם נציג בכל זמן נתון.

לביקור באתר:

יש כאן הכל וזה זול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן